Helsingin Invalidien Yhdistys ry
Iloa yhdessä toimimisesta!

Kaikessa HIY:n toiminnassa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Lue niistä lisää tästä

Helsingin Invalidien Yhdistys ry tekee työtä erityisesti fyysisesti vammaisten henkilöiden ja toimintaesteisten yhdenvertaisen ja esteettömän elämän turvaamiseksi.

Visiomme on yhdenvertainen, esteetön ja saavutettava Helsinki.

Helsingin Invalidien Yhdistys ry on perustettu vuonna 1938 ja se on Invalidiliitto ry:n suurin jäsenyhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten mahdollisuuksia toimia yhteiskunnan yhdenvertaisina ja täysivaltaisina jäseninä ja valvoa heidän oikeuksiaan yhteiskunnassa sekä kehittää heidän mahdollisuuksiaan yhdessäoloon.

Toimintaamme ohjaavat arvot ovat ihmisarvo, osallisuus, innovatiivisuus, luotettavuus ja vastuullisuus.

Yhdistys toimii aktiivisena jäsenenä Helsingin vammaisneuvostossa, josta löydät lisätietoja täältä.

Voit antaa palautetta toiminnastamme tällä lomakkeella.

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä