Invadililiiton jäsenrekisterin uusi asiointipalvelu

16.1.2023

Helsingin Invalidien Yhdistyksenkin käyttämä Invalidiliiton jäsenrekisteri on uusiutunut. Aivan uutena ominaisuutena siinä on mukana jäsenten oma asiointipalvelu, johon pääse kirjautumaan Invalidiliiton etusivulta.

Asiointipalvelussa voit helposti:

  • Päivittää omia yhteystietojasi. Asiointipalveluun tehdyt muutokset päivittyvät suoraan jäsenrekisteriin.
  • Tilata itsellesi jäsenlaskun tulemaan sähköpostiin. Laskut tulevat näillä näkymin helmikuussa. Muista tarkistaa kuun lopussa roskapostikansio, lasku saattaa livahtaa sinne. Asiointipalvelussa voit myös avata jäsenmaksulaskun ja sen liitteet.
  • Tarkistaa omat jäsenyys- ja maksutiedot. Asiointipalvelussa näet oman jäsenmaksulaskusi suorituksen. 
  • Avata tai tulostaa jäsenkortin.
  • Tarkastella Invalidiliiton tapahtumakalenteria ja ilmoittautua tapahtumiin.
  • Lukea liiton tiedotteita ja yhdistyksen materiaaleja.

Invalidiliiton sähköiseen asiointipalveluun kirjaudutaan Invalidiliiton etusivulta oikeasta yläkulmasta kohdasta "Jäsenille", tai suoraan osoitteessa https://asiointi.invalidiliitto.fi/

Asiointipalveluun kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi ja sähköpostiosoitteen. Jos et ole ilmoittanut jäsenrekisteriin sähköpostiosoitettasi, tai et tiedä jäsennumeroasi, ota yhteys HIY:n toimistoon: toimisto@hiy.fi.

Asiointipalveluun kirjautuminen aloitetaan tilaamalla uusi salasana palvelun etusivulta (HIY:stä niitä ei siis saa). Kirjautumisessa on käytössä tietoturvallinen koodi, joka toimitetaan joka kerta sähköpostiin ja tekstiviestinä, jos kännykkänumero on rekisteriin ilmoitettu.

Digipisteen Jouni neuvoo tarvittaessa 050 564 8034 / digipiste@hiy.fi.