Helsingin Matkapalvelun uusi yhteydenottokanava on chat-palvelu.

21.5.2018

Ota yhteyttä chatilla - palvelu käyttöön 8.5.2018

07.05.2018 15:30

 

Helsingin Matkapalvelun uusi yhteydenottokanava on chat-palvelu. Chatin kautta asiakas voi asioida reaaliaikaisesti Matkapalvelun asiakaspalvelijan kanssa esimerkiksi kuljetustilauksista tai palautteista. Chatin käyttö edellyttää vahvaa tunnistautumista.

Helsingin Matkapalvelun yhteydenottokanavavalikoima laajenee chat-palvelulla tiistaina 8.5.2018. Chatin kautta asiakas voi tehdä Helsingin Matkapalvelun tilauksia, kysyä neuvoa tai antaa palautetta. Chat on tarkoitettu kaikille Matkapalvelun asiakkaille, joilla on voimassa oleva kuljetuspäätös.

Chat-palvelun käynnistysikkuna löytyy Matkapalvelun nettisivuilta oikeasta alareunasta. Chat toimii niin tietokoneelta kuin mobiililaitteelta, ja on avoinna 24/7.

Chat-keskustelu edellyttää vahvaa tunnistautumista turvallisuuden ja luotettavuuden takia. Asiakas voi tunnistautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ohjeet chatin käyttämiseen löytyy täältä.

Helsingin Matkapalvelun välityskeskus haluaa tarjota monikanavaista asiakaspalvelua, jolloin asiakkaalla on mahdollista valita itselle parhaiten toimivan asiointikanavan. Myös hyvä tavoitettavuus ja puhelujonojen lyhentäminen ovat palvelun keskiossä.